CARA NAK SHARE DAN TINGKATKAN EARNING 8 SHARE

Bila dah register akaun dengan 8 share, korang mesti fikir-fikir macam mana nak dapatkan earning banyak dan boleh cash out tiap bulan. Saya sekadar nak share step2 yang patut dibuat supaya korang punya earning sentiasa masyukk. Saya pun bukan la pakar sgt..tapi boleh la share apa yg patut kan..pada yang dah terer..tak payah buang masa baca, tapi pada yang baru register dan rasa mcm blur je nak buat apa..anda follow saya ya.

1) Dah ada akaun belum? Kalau belum register dulu kat sini--> Daftar 8share
2) Kalau dah ada akaun Terus LOGIN ya.
3) Bila dah Login..so akan terpapar la dashboard anda bersama iklan2 special macam pic di bawah. Jadi anda pilih je iklan mana yang nak share. Nak share lebih dari satu pun boleh


Sila klik untuk imej yang lebih besar

4) Anda klik pada mana2 iklan yang anda suka nak share. Ada dua jenis iklan 8 share ni
  • Iklan yang dapat duit kalau kita share. Coth " RM 5 for you to  share this"
  • Iklan yang cuma dapat CP(Contribution Point) sahaja tak dapat duit. Tapi point boleh tukar utk reward. Coth "50 CP for you to share this"
5)Bila dah pilih iklan, seterusnya step kedua. Coth anda pilih iklan mcm di bawah


Klik untuk imej yang lebih besar

6) Anda pilih mesej yang anda rasa menarik dan tekan button "Share On Facebook"/" Twitter" atau mana2 button akaun social yg anda ada.

7) Sebab saya ada FB je..so saya share la dekat FB je..hehe. Dah tekan button Share FB akan keluar mcm pic bawah ni


Klik untuk imej yang lebih besar

8) Kalau anda nak share terus di FB pun boleh,  tapi anda perlu buat ayat2 yg menarik utk org membaca. Dah buat ayat2 menarik apalagi post la status FB anda dengan iklan2 tu dan tag la kawan2 FB, mana tau kawan2 ni baik hati nak tolong klik kempen kita kan

9) Bagi yang nak share dekat social link lain mcm blog, email, Whatsapp, anda hanya perlu copy paste link yang saya highlight warna biru tu(link betul2 bawah title kempen) dan paste la ke akaun2 social  anda whatsapp ke viber, blog. Anda boleh terus copy je link tu atau anda nak pendekkan dulu URL link tu guna bit.ly / goo.gl pun boleh.

10) Cara yang terbaik dan lebih menarik adalah anda buat ayat sendiri...dan copy link URL tu sebagai link untuk ayat anda tu. Contohnya mcm nak share iklan ni Tengok Sini atau Baca Sini

11) Ramai juga yang buat Link Exchange between blogger/kawan2 FB. Kalau anda pun nak buat link exchange dekat sini boleh aja..tinggalkan jejak & link anda dekat ruangan Comment di bawah / di ruang Soalan & komen kat Chat Box saya tu dengan mesej " Saya dah klik kempen 8 share". Nanti saya akan tolong klik kempen link anda juga...tapi tolong la klik saya punya kempen juga ye..yang banyak2 dekat INFO WAJIB BACA kat atas tu :-). Okey..sekian..Happy sharing!


ARTIKEL BERKAITAN

No comments:

Post a Comment