TENGOK IKLAN PUN DAPAT DUIT

This entri saya nak share pasal buat duit dgn  klik dan tgk iklan iaitu earning yg kita dapat bila kita view iklan yang diberi. Info lanjut program boleh Baca sini. Tapi untuk entri ni saya akan spesifik untuk yang saya dah join je. Yg penting Cost Free. Salah satu yg saya join adalah CLIXSENSE. Bila kita register kita akan dapat byk iklan so kita just klik dan view semua iklan yg di beri dan kita akan dapat earning. Bila earning kita dah cecah USD 6, kita dah boleh request untuk cash out..& payment akan dibayar melalui Akaun paypal. Ok la kan..klik dan tgk iklan pun boleh sambil2 dapat duit. Kalau convert jd RM pun dah jd brp. Kalau takde FB/Twitter/Blog..pun still bole join kan. Contoh mcm pic kat bawah ni, semua ni adalah senarai iklan yg diberi ke akaun Clixsense saya. Byk kan? 



Ok bila dah tgk senarai iklan..just klik je iklan yg diberi pastu akan keluar satu arahan suruh kita pilih gambar kucing, mcm coth pic kat bawah



So cari la  mana satu gambar kucing dan klik gambar kucing tu, lps klik akan keluar pulak pic kat bawah ni..dan tunggu line biru tu full baru boleh close. Jgn risau tak lama pun beberapa saat je.


Bila dah complete akan keluar mesej your "CLICK HAS BEEN VALIDATE" dan earning pun terus masuk ke akaun yg kita register..senang kan


Bukan setakat view iklan je..kalu kita complete task yg dia bg..mcm update survey, main game pun boleh dapat bayaran. So apa lg..moh ler join ramai-ramai. Kerja senang je..klik je,,ok nak join boleh register sini CLIXSENSE.
Selamat Mencuba

1 comment:

  1. Hi good infor. Saya dah cuba jadi member tapi kena bayar dulu, kena dengar dia cakap pasal system ni lah itulah, mana ada bisnes yang duduk duduk ja duit datang. Ingatkan free free ja klik kah? Mesti pandai cakap dan faham Bahasa orang putih yang berbelit-belit. Macam-macam ceritanya supaya kita tertarik. Bagus lagi saya jual goring pisang.

    ReplyDelete